De camino a Carachi

0
222
Kike Anzizu

De camino a Carachi – Cuaderno de mi viaje a Oriente, Kike Anzizu

Kike-Anzizu-De-camino-a-Karachi
Kike Anzizu De camino a Karachi

El 17 de juny, l’editorial Sirpus i Luz de Gas van celebrar a Barcelona la presentació de “De camino a Karachi”, amb més de 200 assistents. L’acte, conduït per l’escriptora Ana Briongos, va incloure una JAM SESSION de Rhythm & Blues.

Aquest llibre, òpera prima de Kike Anzizu, és més que un relat de viatges: reflecteix l’esperit dels anys 60 a través de les cartes que l’autor escrivia al seu amor empresonat a Beirut. Briongos va destacar el valor d’aquesta obra, que parla de sentiments i d’una manera diferent de viatjar.

Anzizu va agrair a Briongos la seva inspiració com a viatgera i va explicar que, per a ell, viatjar és una actitud vital que transforma la manera de veure el món. Un moment clau del seu recorregut va ser quan li van robar passaport i diners a Kabul. Sense res més que el llenguatge corporal, va continuar fins al Pakistan, iniciant així un viatge de desposseïment total.


També et pot interessar

Altres Hippy trails a La Web Sense Nom 

Història interactiva del a la CNN

 

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí