Escudella barreixada, 1 de juliol de 1972

Enregistrament de l’actuació de Pau Riba cortesia de Toni Olivé
Pau Riba a La Palmera, Sants 1 de juliol de 1972
Pau Riba, Carles Benavent, S.Font, Manel Joseph, Xavier Riba. Pau Casares
Agraïm a l’Albert Guitart que ha fet tot el possible per recuperar el so d’aquest vell casset.

Fotografies cortesia de Manel Joseph i de Nani Valls.
Publica La Web Sense Nom per cortesia dels diversos autors i col·laboradors
Tots els drets a qui correspongui.
ENCARA CORRE PER CASA UN K7 AMB L’ACTUACIÓ DEL PAU RIBA AMB EL XAVIER RIBA I EL PAU CASARES, EM SEMBLA RECORDAR.
Doncs si el trobes ens ho dius i el podem passar a mp3. Estaria bé escoltar-lo.
Trobat el k7 stop
t’envio al meu mòbil via mail i quedem
Heus aquí el K7 de l’actuació del Pau. Cortesia del Toni Olivé (Melodrama). L’Albert Guitart ha fet el que ha pogut.
Un altre document interessant. Primer, per la tria de participants que consta en el cartell, prou avançada en el 72, on conviuen gent del rock i la cançó i on la Dharma encara no era Companyia Elèctrica; segon, per la gravació, encara que el so tingui les limitacions lògiques per l’època i pel fet de venir d’un cassette. És interessant trobar-hi tres cançons inèdites (que jo sàpiga) del Pau: “Raquel amor”, on els músics es van animant de mica en mica, “Frare Sant Martí”, una lletra esplèndida, i “Els prínceps de palau”. De les dues primeres en podeu trobar la lletra en el llibre “Lletrarada” del Pau, publicat per Proa el 97 i que no sé si encara es troba.
És veritat Josep Maria i a Raquel amor el so és millor al final.
Incorporem una nova fotografia d’aquest festival cortesia de Manel Joseph.
jo recordo haver anat al festival a la palmera carretera de la bordeta pero recordo bueyes madereros m de mar bonet amb el ia m joseph paco pi…….ni el llach sisa ni p riba recordo……….potser no era el mateix………..
Eo, no me’n farieu arribar pas una còpia d’aquesta digitalització? O bé podem fer intercanvi que no serà per enregistraments de directes però diria que aquest no el tenim.
Merci a tots plegats per tot aquest currasso.
Això està fet. Et dic alguna cosa aviat.
Una de les bandes que va tocar, l.a.k., es deia així per que la formaven Luis (bateria), Antoni (guitarra) i Kiko (baix). Sabieu que aquest Antoni era en Toni Xuclà? Jo hi vaig anar perquè en Luis era company de facultat… I si em sona que també van tocar els Bueyes Madereros.
Jaume Cleries, pot ser que anessim junts? Amb l’amic Ramón?