Publicat dins: Fotografies - 11/12/2008
1968 Un dia festiu al parc de la Ciutadella, rodejats de grisos. Va ser el primer festival de musica que en ple franquisme va convocar una bona quantitat de penya a l’entorn d’aquelles cançons.
A l’escenari un munt de cares conegudes.
Una d’aquelles cançons
« Anterior: Antonin Artaud - La Busqueda de la fecalidad
» Següent: Estos no son Los 40 Principales
5 comentaris
AS
12 de desembre 2010, 10:49 AM
1Qui és el que canta?
Canti
13 de desembre 2010, 05:40 AM
2A la fotografia no es veu massa bé qui canta, però el que està al centre i ho acostumava a fer és el Jaume Arnella. A l’esquerra de la foto el Jordi Pujol que no crec que estigués cantant i que a l’època feia duo amb el Pau Riba (s’anomenaven Pau i Jordi).
La foto sembla una jam on es van apuntar els Batista, l’Amadeu Bernadet i algun més (me sembla que el doctor Estivill (Falsterbo 3)). Es molt possible que toquessin sota el nom de Els Sapastres. La foto es de l’època més xiruquera i cumbayà i a l’enregistrament una mica posterior em sembla que el que canta és el Batista.
AS
13 de desembre 2010, 06:43 AM
3Sí, em sonava a algún Batiste, però jo diria que és Albert Batiste. El Jordi té la veu una mica més aguda. Bona foto, per cert!
josep maria
15 de novembre 2015, 01:46 PM
4A qui li interessi: a l’últim número de la revista “L’Avenç” (el 417, d’aquest mes de novembre) hi ha un reportatge, extens i sembla que ben documentat, sobre el Grup de Folk, amb fotos de l’època incloses.
Canti
15 de novembre 2015, 03:39 PM
5Gràcies Josep Maria
RSS dels comentaris a aquest article
Vols deixar un comentari?